Systrar på besök

Jag vinkade precis av mina kära två systrar nu som är på väg hem igen. 
Det är alltid så trevligt och roligt att umgås med dem och vi har den senaste tiden
fått bättre och bättre kontakt. 

Det bästa med dom är att dom är lika tokiga i att baka som jag. Iallafall storasyster. 
Så vi har pratat om massa idéer och hittat massvis med inspiration till framtida bakningar.
Storasyster har beställt tårta och cakepops av mig när hon fyller år i november och det
är då inget lätt som hon vill ha heller. 
Jag undrar hur det ska gå men om jag känner mig själv rätt så kommer det att lyckas
iallafall. Det är jag ganska så säker på, trots att hon är kräsen och väldigt envis ;)
Får dock inte skriva ut vad det är som hon har beställt för att hon vill chocka sina
gäster på födelsedagen, så ni får väl vänta tills november och se bilder då!

Jag är så sugen på att baka!
Det ska bli skönt när vi väl flyttat att kunna ha tiden och utrymmet till att kunna baka.
Just nu kan jag inte okupera köket i flera timmar och för tillfället tillåter inte heller
ekonomin att jag köper de verktyg jag behöver. 
Jag hoppas innerligt att det blir möjligt snart :)

En av alla de cupcakes jag bakade förra året.
De blev en hit och jag blev tvingad att baka många många omgångar till
för att bjuda vänner och mamma beställde ett helt gäng också som hon kunde bjuda sina vänner på :)


Åh jag saknar mina systrar redan.
Kom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Kanske, man får se.

Jag behöver växa som person oavsett, och att börja på ett

nytt blad är nog det bästa.

Vi får se hur det blir.

Framtiden är oviss...

2012-08-18 @ 00:34:11
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!