Familjen Hagersand :)


God kväll/eftermiddag, vad ni nu väljer att kalla det.
Efter bytet i Göteborg hamnade vi på en superskön buss,
en dubbeldäckare, och självklart fick vi platserna högst upp längst fram,
tur för Daniel som behöver det extra benutrymmet ;P
Vi tittade på "The Fast and the Furious" 1:an så bussresan gick väldigt snabbt :)
Blev bemött av Daniels familj vid buss-stationen och lilla Sandra tog mig i handen direkt, 
kunde inte ha blivit bättre än det min lilla prinsessa!
Kom fram till familjen Hagersand runt kl halv 3 och slogs av en plötslig julstämning.
Fullt med julpynt och vackra ljusslingor :) Underbart!
Nu har vi suttit och snackat ett tag och Daniel har hjälpt till med att laga maten som
snart är klart. Det ska bli gott, är helt utsvulten!
och trött för den delen också!

Jag har tagit lite bilder både från bussresan och här hemma på julpynt och granen osv.
Kommer att ladda upp dom när jag har lite mer tid :)

Nu ska jag ta och pussa på min gullunge ;D

Puss!






Kommentarer
Postat av: Angelina

SAKNAR ER! <333

Hälsa till lilla Sandra

2009-12-23 @ 19:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!