Plugg, plugg och.. ännu mer plugg!

Hej!
Ursäkta för att uppdateringen inte varit den bästa de senaste dagarna,
men jag tror att rubriken säger det mesta.
Jag har otroligt mycket att göra och ska bland annat lämna in en uppsats imorgon
på flera sidor som beskriver vad en människa är utifrån olika perspektiv som
t.ex religion, naturkunskap, psykologi, etc. 
De flesta i min klass har redan skrivit 3-4 sidor eller mer, jag har knappt skrivit en halv!
så Ja, jag har panik!

Jag måste dock fortsätta att skriva nu och förhoppningsvis hinner jag klart
tills imorgon kväll då det är deadline.
Pussar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!