Trött & Sliten


Godmorgon,
Nu sitter man här med en rinnande näsa och en kopp kaffe,
trött som ett as och fortfarande sjuk.
Tänkte egentligen bara gå upp för att ringa vårdcentralen men tänkte att när jag
ändå är uppe så kan jag lika gärna gå i väg till skolan.
Får se hur det går.
Kom iallafall på att jag har redovisning i Privatekonomi idag, får la se om
det blir något bra av det. Jag tvivlar.
Det känns i hela kroppen att det inte finns någon energi att hämta,
hur ska jag ens orka hålla ögonen öppna på alla föreläsningar idag? 
Men lite får jag väl skylla mig själv att jag somnade kvart över 2 inatt,
gå upp klockan 6.. 4timmars sömn, låter perfekt!

Ska fixa iordning mig nu och dricka upp kaffet.
Ses! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!