Är inte rubriker helt meningslösa?

Go' kväll, Go' kväll
Sitter nu som vanligt skitseg framför datorn och tvingar mig själv till att skriva något..
Kom försent till skolan idag - typiskt
så jag missade hela första lektionen ;S 
Menmen, kom iaf dit tillslut!
Gud va jag avskyr den nya läraren, hur kan man välja läraryrket om
man skakar och nästan börjar grina när man ska prata inför folk?!
PASSANDE!
Dessutom så vet hon inte ens vad hon själv pratar om,
hon stammar för att hon är så nervös och hon säger helt fel saker,
inte alls det som står på pappret eller power-pointen!

Slutade kl 12 idag, sköönt!
Kom hem & tog en kopp kaffe & tog det lugnt tills Daniel kom hem.
Då gjorde jag i ordning lite kaffe & nudlar till honom :)

Känner mig helt seg & slut i hela kroppen,
och älskade har sagt att jag ska få massage & att vi ska mysa till en film
( b ä s t  f ö r  d i g  a t t  d e t  b l i r  s å  n u ! )

;)

Nu ska jag tjata på Daniel att han ska lägga ner spelet så vi kan gå till sovrummet..
Det där lät fel..
nej! tänk inte så!

Whatever

/Dezzaaan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!