God morgon :)


God morgon alla söta bloggläsare :)
&
FÖRLÅÅT!
Bloggen har gått väldigt segt den senaste tiden. Har inte känt någon speciell lust att blogga, tyvär.
I fredags åkte jag med min älskade till Enköping där vi skulle träffa hans pappa och gå på kalas/släktträff.
Hans släkt var helt underbar och jag hade superkul.
(dessutom har jag fikat för ett år framöver!)
Förutom det har jag mest tagit det lugnt.

Sitter för tillfället i skolan och väntar på lektionen som börjar kl 10.
Jag kände när jag vaknade imorse att jag inte alls hade lust att gå upp, men stressade iaf och kom i tid till lektionen kl 8. Hela vägen dit var en pina och jag kände verkligen JAG VILL INTE!
När jag sedan kommer in på lektionen sitter hela klassen där, men såklart ingen lärare!
Vi väntar och väntar..
tills vi upptäcker att han lämnat ett papper på katedern där det står att han inte kommer
komma på hela veckan!
Fan ta dig!
Så jag hade alltså kunnat ligga kvar i sängen och slappat ända tills den här lektionen kl 10 ska börja.
Men nejdå, min vanliga otur..
Och dessutom glömde jag både idrottskläder OCH mitt KAFFEKORT!
Så idrottslektionen, som börjar snart, varar i 2timmar & 20min, och under den tiden
blir jag tvungen att sitta snällt bredvid och inte göra ett piss!
Och inte heller får jag dricka något kaffe på hela dagen..
Kort sagt - dagen kommer bli kass..

XOXO
/Dezzaan


Kommentarer
Postat av: Angelina

Hahah Dezzy får inget kaffe :D

2009-10-19 @ 19:30:18
Postat av: Angelina

Hahah Dezzy får inget kaffe :D

2009-10-19 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!