In school

Boring ass day in school.
Back in the library!
Skulle nog inte kommit till skolan om det inte varit för att vi har matteprov kl 10.00,
ett hemskt matteprov där jag vet att jag kommer få ett dåligt resultat.
menmen..
Anyway, kvällen gick bra igår,
förutom att älskade fick en extrem huvudvärk och gick o la sig tidigt.
Då lagade jag & mamma fyllemat,
(inte riktig fyllemat, men en sån där konstig blandning som man alltid lagar när man är packad)
Resultatet blev Pommes, lövbiff, Stekt ägg och stekt lök.
Och det blev faktiskt godare än jag trott.
Så älskade fick mat på sängen och blev genast lite lyckligare :)
Trots att vi fick tjata i några timmar om att han inte skulle till skolan idag.
Tittade även på  B u l l e t p r o o f   M o n k  igår, men slumrade till lite då och då,
men bra var den iaf! :)

Nu är det dags för riktigt skolarbete

XOXO
/Dezzaan


UPDATE:

Ursäkta för den sena uppdateringen!
Har inte känt något riktigt bloggsug idag.
Efter skolan har jag mest tagit det lugnt hemma, kollat runt lite på internet och bara slappat.
Känns otroligt skönt att det är fredag idag! Att få sova ut imorgon har peppat mig hela eftermiddagen!
Sitter för tillfället och tittar på I d o l med mamma. Känns otroligt skönt att Carolina sitter löst,
jag vet att många tycker om henne, men jag tycker att hennes sång idag var rent ut sagt förjävlig,
och whats up med kjolen hon hade idag?! Ser ut som något ihopklistrat glitterplast ffs!
Men Eddie :'( Hur kommer det sig att han sitter löst? Hans röst är ju skitsöt ju!
*Håller tummarna för att Eddie får stanna*
Carolina + Lady Gaga = BIG FAIL!
Anyway,
Idag har jag spenderat en del tid på att leta upp vad jag behöver/vill ha i sminkväg,
la ihop allt och priset blev... 2280spänn!
Dyrt som satan! Menmen.. det är sånt som kostar.
Har även suttit en stund med att designa diverse skyltar till festen imorgon,
hoppas att det blir kul :)
men troligtvis behöver jag inte oroa mig för tristess, det brukar vara ganska fartfyllt ;)
Now it's time for Eddie-boy to sing!
Got to go!

XOXO
/Dezzaan



Kommentarer
Postat av: Angelina

VEM ÅKTE!? :O

Vad sjöng Tove?

PUSS!

/SÖTA lilla lilasyster <33

2009-10-10 @ 16:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!