Inget speciellt..

Exakt som rubriken säger,
i n g e t  s p e c i e l l t
- det är vad som hänt idag.
Vaknade runt kl 11 och satte mig vid datorn efter kaffet och morgonciggen.
Sen har dagen bara flygit förbi, utan att något har gjorts typ..
Har suttit på Facebook och spelat Mafia Wars hur länge som helst,
det är definitivt ett spel som är beroendeframkallande.
Jag som tjatat på Daniel att sluta spela så mycket, så fastnar jag själv.
Hursomhelst,
har pratat med den italienska tjejen som jag ska bo hos i Italien nästa vecka.
Hon är supertrevlig :)
Riktigt pratglad osv, och har dessutom samma intressen som jag.
Så nu är iaf min oro över den veckan borta, det kommer nog gå finfint.
Orkar inte skriva mer nu, har inget att skriva heller..

C ya when I c ya

XOXO
/Dezzaaan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!