20 April


Idag kom jag ganska försent till skolan 
[ Jag vet, jag VET - typiskt mig ]
Det känns så skumt efter så slappt i skolan i en månad
och sen helt plötsligt full rulle igen ;S
Efter skolan tog jag och Elin en fika på McDonalds
[ McDonalds av alla ställen?! ]
Efter ett tag kom Daniel & joinade oss :)
Skulle egentligen ha gått på stan med mamma en stund men 
det blev inte av för vädret fuckade upp. 

Har suttit halva dagen & konverterat låtar till mp3:or för att
fylla på mobilen med ny musik,
är så sjukligt trött på min gamla musik men alltid när jag ska
rensa bland musiken så tänker jag att någon gång kommer jag vilja
lyssna på den låten..
Har bland annat fixat in lite Organismen, Ken, Medina, Aleks, Rastegar
och annan tung svensk hiphop :D
Får inte glömma Eminems nya som är så siick!

Nu ska jag ner & vispa grädde [ yep, ni läste rätt! ;) ]
för att göra lite varm choklad med grädde till mig & älsklingen
till filmen vi ska se :)
Började se om hela Bourne Identity trilogin för någon dag sen
och tänkte fortsätta nu. 

Lots of love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!