Det är slut

Melinda Wrede - Det är slut


Fatta jag drar, fråga inte vart,
för jag har bråkat klart
och har inga tårar kvar
Du hade sett det komma
om du varit smart, tagit ansvar
skippat krogen och sena samtal
Varit trogen men jag vet att du var med antal,
medan jag var hemma och jag antar
att du trodde du var slick men shit,
det man ger får man tillbaka i exakt samma skick
Och svart på vitt,
du är så trist så jag spyr
ta ditt pack och pick och fittiga attityd.
Förrester vad har du här som är ditt,
ett trasigt playstation, resten är mitt
Och fan vad skönt att slippa höra din musik
och fan vad skönt att slippa höra ditt skryt
Så kom inte förbi eller ring mig något mer
för till dig så har jag bara fingret att ge

Ref:
Fatta jag är klar med dig
Inga känslor kvar för dig
Det är slut

Du vill ha en ny chans, ny romans
men jag tänker skaffa en ny varm famn
någon annan stans
Och sen när du sitter där ensam och tänker på mig
hur du kände, du tände på mig
Då vet du att du hade chansen men sumpade den
tjejen vände på spelet och dumpade dig
Då vet du vilken jävla miss det var,
vad du mist idag, vilken egoist du var
Medan jag har gått vidare, lever mitt liv
smart, sexig, ung, snygg, singel och fri
Och nu ska vi alla tjejer ut och svira,
varför deppa det här borde man fira

Ref

Hej då, bye, ciao, ha det bra,
hoppas du träffar någon,
tur att det inte är jag
för du målade upp en bild som inte var sann,
lurade mig ett tag men sen så kom det fram
Att du var inte alls vad jag ville ha,
du var inget kap, du var hal och flat
lat och spak
Självupptagen, svartsjuk i helt fel lägen
i sängen var du mest i vägen
Du fattar själv, det är bara att packa i kväll,
ett tips, sluta snatta på Shell och skaffa hjälp
Det är bara en sak till jag vill säga och du,
det är att jag aldrig mått så bra som nu!

Ref

OBS!!
Absolut så har inte jag och Daniel gjort slut! :)
Jag tycker inte om låten så mycket men tycker att texten passar in 
på en hel del tidigare förhållanden

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!