Hyrt filmer & ätit pizza :)


Nu har jag precis kommit hem efter en stund på stan.
Jag och Daniel åkte för att hyra lite filmer, vi funderade på att gå på bio
men det blev inte av eftersom inga bussar går hem när bion är slut. 
Skitdålig kollektivtrafik då bussarna slutar gå runt klockan elva!
Vi hyrde iallafall 6st filmer, mestadels action & skräck,
men jag fick hyra en familjekomedi också :)

Träffade en gammal vän på stan som precis blivit släppt från
ett behandlingshem. 
Han sa att han sköter sig nu, men man vet ju aldrig.
Får väl se med tiden hur det går men jag önskar han all lycka iallafall :)

Efter att vi hyrt filmerna bjöd älskling på pizza,
fast jag måste säga att jag aldrig har varit så inte-hungrig i hela mitt liv.
Blev spyfärdig på bara tanken på mat men jag fick vara duktig
och åt upp en tredjedel av min kebabtallrik :)

Nu tänker jag ta mig ett glas vin och sen ska vi börja med vårt film-maraton,
om jag känner mig pigg på det så kan jag utvärdera filmerna & skriva en liten recension 
om var och en efteråt.

Ha en trevlig fredagskväll & GLAD PÅSK!


Kommentarer
Postat av: Kokorochan

Svar: Tack så mycket ^^ vad söt du är >.< <3



Kramar<3

/Kokorochan

2010-04-04 @ 17:08:38
URL: http://kokorochan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!