Seg/slapp-dag


Kom hem från Michelle's fest runt klockan tre,
Elin & Michelle hade däckat så Johan fick följa mig hem,
inte för att det är långt att gå (det tar typ 20min) men det känns tryggare
när någon håller en sällskap. 
Jätte tacksam verkligen för att du följde mig! :)

När jag kom hem blev det raka vägen till sägen för att sova,
tur att jag la mig i mitt rum där jag har den stora tv:n för annars
hade jag inte kunnat läsa texten på programmet jag fylle-kollade på tills jag somnade ;P
Jag blev väl ganska full igår men jag klarade att stava korrekt osv när jag sms:ade, haha ;)

Vaknade klockan NIO imorse av okänd anledning (?)
WTF?!
Jag hade tänkt sova ut och gå upp lite senare men nepp, 
det fick jag tydligen inte.
Så jag låg och dega i sängen tills Elin sms:ade och ville komma förbi
och hålla mig sällskap eftersom jag är ensam hela helgen
[ inte ens hunden är hemma! :( ]
Vi lagade mat och slappade framför tv:n typ hela dagen,
tills Johan & hans kompis Tofik (?) kom förbi ett tag.
Sen drog Elin iväg på fest ute i bushen och jag pallade verkligen
inte följa med så Johan stannade kvar med mig & tittade på 
2 Fast 2 Furious
Tack för att du återigen höll mig sällskap Johan,
jättetrevligt verkligen! :)

Han drog precis & nu ska jag slagga :)
Hade egentligen tänkt slänga in lite bilder från festen idag men
det orkar jag inte..

Imorgon kommer älsklingen & resten av familjen hem.
sjukt mycket man kan sakna en person på bara 3dagar.
Du vet att jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!