Sol & Värme


Solen skiner och det kanske var just det
som fick mig att små-le lite för mig själv när jag satt på bussen
på väg hem från skolan.
Jag älskar solen & värmen!
Det gör mig glad och ger mig hopp och får mig att längta efter sommaren.
Då all stress är som bortblåst och man tänker inte längre
än till dagen som är,
man lever för nuet.
Det finns ingen skolstress eller press
och man kan njuta på riktigt.

I sommar blir det fest, fest, fest.
En båtresa med Daniel & mamma
då det ska supas och dansas.
Krogrundor både här & i stockholm har jag framför mig.
Jag ska spendera så mycket tid jag bara kan i solen
och steka, bli brun&fin och
när vintern & det gråa vädret kommer ska
jag titta tillbaks på sommaren och känna mig lugn igen.







Kommentarer
Postat av: Tsukii

sv: tack ska du ha! :)

2010-04-27 @ 17:34:00
URL: http://tsukii.se
Postat av: Natalie

Hej Denise :)



Jag har absolut ingen aning om vem du är. Pratade precis med Mathias som sa att han aldrig sagt att han inte får ha kontakt med dig, för mig.

Han har tagit sig bort från pundare och dåliga människor, (påstår inte att du är det, känner/vet inget om dig). Men han vill inte ha kontakt med någon från sitt förra liv.

Så jag kan tyvärr inte ge ut hans nr.

Har inte skrivit tidigare för att jag inte ens sett att jag haft någon kommentar på bloggen, lite skumt de men men.

Jag undrar ändå hur det kommer sig att han nu sagt det till dig om du inte har träffat/pratat med honom?

Mvh Natalie

2010-04-27 @ 23:09:43
URL: http://nataliepadilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!