Dead

Bloggen är praktiskt taget helt död..
inget speciellt intressant har hänt så det finns inte mycket att skriva om. 

Jag har börjat köra nu och längtar så jävla mycket tills
jag är klar och har körkort,
grymt roligt är det också!

För någon dag sen åkte jag ner till Degerfors
och sov över på hotellet där Daniel bor just nu en natt.
Vi delade på en liten jävla 90-säng men det gick bra ändå,
natten var guld värd, att få bli omhållen igen.
Idag var det skolstart,
första dagen efter sommarlovet är fan aldrig rolig.
Ett lite längre sommarlov skulle jag definitivt inte säga nej till
men nu är det dags att kämpa på det sista året :)


Kommentarer
Postat av: Heyli

jättekul att du gissade i tävlingen om biobiljetten! tyävrr var ditt svar fel, men kom gärna in och gissa imorgon igen! :)

2010-09-01 @ 21:50:51
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Molly - MOLKAN.SE

Svar: Precis, det är därför man ska rösta på Piratpartiet så att det inte blir så :)

2010-09-05 @ 14:30:57
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!