konstant illamående

Jag kom hem till Örebro igen i lördags,
skulle ju egentligen komma hem i fredags
men blev sjuk vilket gjorde att jag inte hade någon lust att sitta på en buss i 7timmar.
Jag var fortfarande sjuk i lördags när vi skulle åka och spydde som en gris hela morgonen,
men jag var helt bestämd på att jag fan i mig skulle hem!
Sagt och gjort :)

Är fortfarande sjuk,
fattar inte alls vad det är för fel.
Har varit konstant illamående i fyra dagar och helt utpumpad
utan anledning.
Får knappt i mig någon mat utan försöker överleva
på nyponsoppa och glass,
kommer väl se ut som ett jävla skelett när jag väl blivit frisk igen :/

Tänkte ringa vårdcentralen eller sjukhusrådgivningen imorgon
för att kolla upp vad det kan vara och om man kan göra något emot illamåendet.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!