Massor av bilder

Iza & Jag när vi drog ut på krogen strax innan jag åkte ner hit till Ängelholm

Daniel jobbar med att fixa sin mammas fågelbur

Daniels mamma Susse, Sandra och Daniel har pusskalas ;)

En till bild på pusskalaset XD

Jag lagar mat

Daniel<3

Daniels lillebror Alexander (fråga mig inte vad han gör?)

Daniel, Roger och Alexander ska åka rutchekana ;D...

..På väg ner..

..Äntligen nere!

Sandra har badat :)

Sandra och pappa Roger :)

Sandra och Roger igen

Jag, Daniel, Sandra och Alexander

Sandra ska klappa en get men är lite rädd..

..men tillslut vågar hon! :D

Alexander ville också hälsa på getterna ;P

Sandra red på en kamel och Daniel fick gå bredvid :)

Sandra på kamelen igen :)

Sandra åkte karusell

Daniel och Alexander skulle åka på mini-fyrhjulingar

Daniel gör sig redo på fyrhjulingen

Daniel på fyrhjulingen igen

Roger, Alexander och Daniel klättrar på klättervägg.. Nästan uppe!

Daniel på väg ner igen

Av någon sjuk anledning ville Daniel ta ett kort på mig bredvid den här.. saken?

Daniel och Alexander. Dom är fan inte lika, tror knappt dom är bröder ;P

Sandra hoppar studsmatta :)

Daniel och Alexander efter dom badat

Jag står och väntar på att Sandra ska komma ner från rutchkanan

Alexander blev lycklig när han hittat sin framtida fru! :D

Jag på väg upp för klätterväggen. Tro mig, den selen är inte skön!

Sandra skulle springa i bubblan på vattnet :)

Daniel och Sandra spelar Wii på resturangen vid campingen

Jag hjälper Sandra när hon ska spela


Ni anar inte hur lång tid det tog att ladda upp alla bilder!
Sjukt lång tid :S


Kommentarer
Postat av: elin

härliga bilder!

SV: ja jag köpte den faktiskt i går ;) jätteskön!

2010-08-12 @ 17:36:55
URL: http://ewidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!