Trött

Gick upp klockan åtta imorse och stressade som satan in i duschen för att
jag och Daniel skulle åka till Väla (ett stort köpcentrum/galleria)
men sen när vi står där i duschen så säger Daniel att vi ska skita i att åka
vilket betyder att jag hade kunnat sova i flera timmar till!

Men eftersom jag redan var uppe så var det bara att hålla mig vaken.
Idag är nog första dagen som jag inte haft full igång och haft någonting att göra,
tyvärr har jag varit jäkligt uttråkad
och just nu känner jag mig dessutom krasslig och har huvudvärk,
men det kan bero på att jag är så satans trött(!!)

Snart är det dax för middag så det blir inte en tupplur iallafall :(
Vad ska man hitta på tills middagen är klar?
Sandra syns inte till och jag skulle behöva sno lite av hennes energi just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!