Typiskt fredag den 13:e / Sjuk

Jag och Daniel skulle ju egentligen ha åkt hem till Örebro klockan sju imorse.
Men det blev inte av eftersom Sandra tydligen smittat mig med magsjuka.
Vaknade upp så illamående så jag trodde att jag skulle dö,
och sen var det bara att springa på toaletten 150ggr på 30min :S
La mig sen ner i soffan och somnade (tillslut) och vaknade upp och mådde lite bättre.
Jag önskar att jag var hemma just nu, det är mycket skönare att ligga hemma när man är sjuk
än att ligga hos någon annan :/

Btw, så hade vi inget avbokningsskydd på biljetterna så
det blev antagligen 700kr bortkastat.
Jag har iallafall skrivit ett mail till Swebus och hoppas att vi kan få boka om biljetterna
tills imorgon.
Jag är dock inte säker på att dom kommer gå med på det.

Nu ska jag lägga mig ner igen och se om jag kan få i mig något att äta :/

Typiskt att det är Fredag den 13:e idag också!

Inga pussar eller kramar får jag idag heller för Daniel är skitskrajj för att bli sjuk :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!