Dag 4 - Det här åt jag idag

På grund av julen och massa om-möblering & skit har jag inte bloggat på några dagar
men nu är det dags igen :)

Dags för "Dag 4 - Det här åt jag idag" och som den tråkiga jäveln jag är har jag tyvärr inga bilder ;)

Frukost blev det ingen, jag suger på att äta frukost - det är definitivt inte min starka sida!
Lunch blev det ingen heller, har inte direkt haft någon matlust överhuvudtaget idag.
Middag blev en liten färdig Hawaii-pizza, snabbmat is the shit när man inte är sugen på någonting rejält!
Och efter det åt jag lite chips när familjen hade film-kväll framför Mammas nya 50tums tv och nya hemmabio
system som köptes för några dagar sedan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!