Blogg.se cp:ar som vanligt


Hade tänkt lägga upp en bild & skriva ett lite längre inlägg men blogg.se cp:ar (som vanligt) så det blir inget med det.
Försäljning&Service lektionen som jag klagade på förut gick ganska snabbt, ca 45min sen fick vi sluta,
bra för jag tror inte jag hade pallat så mycket längre faktiskt. 
Sen jag kom hem har jag bara slappat i sängen med älskling och tittat på "Legend of the seeker"
(som hade premiär på tv6 i fredags). Vi kunde inte hålla oss så vi letade upp avsnitten online ^^ 
Mamma klagade på att jag är precis som storasyster som tittar på alla avsnitt av en serie innan dom kommit på tv, men man kan ju inte hålla sig när man blir så fast och nyfiken! (:
Börjar känna mig lite smått hungrig så jag ska ta & äta lite och kanske göra en varm kopp choklad tills vi sätter igång nästa avsnitt (:

Pussar på er!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Legend of the seeker är faktiskt bra ;) och man KAN inte vänta på att alla avsnitten ska komma ut på tv ;) för isf skulle jag inte ha sett hela första sesongen redan ;) <3

2010-02-10 @ 16:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!