Dennis Rodman ;)

Hej!
Jag har inte uppdaterat på ett tag så tänkte ta tag i det.
Både jag och Daniel somnade efter klockan fyra inatt,
Jag hade en fruktansvärd huvudvärk hela natten som vägrade släppa :S
Gick upp halv tio idag dessutom eftersom jag hade möte klockan elva,
det gick riktigt bra på mötet idag faktiskt :)
Klockan tolv ställde jag mig & väntade på bussen som skulle komma fem över
men den kom aldrig (!!) så då väntade jag på nästa buss som skulle komma 25 över,
Visst den kom, MEN DEN ÅKTE FÖRBI OSS!
Så nästa buss gick kvart i så då fick jag stå och vänta i 45minuter i kylan!
Jag hatar verkligen kollektivtrafiken på vintern,
det är likadant varje vinter - bussarna kommer sent eller dyker inte upp
och alltid skyller dom på vädret & snön
men som om det är en nyhet att det snöar varje vinter? 
Oj, det faller något vitt från himlen, undra vad det är ?!
Nej fyfan, skönt kommer det bli när man tar körkort i sommar iallafall!

Sitter och tittar på Pro's VS Joe's
Dennis Rodman, basketspelaren, är med i avsnittet idag,
så jävla skön snubbe!
Såg ett avsnitt av High Chaparall där det handlade om honom.
Filip & Fredrik som gör programmet fick vänta på honom i flera timmar i hans hus för han dök inte upp, trots att han var hemma?!
När han väl dök upp så skyllde han på att han & hans fru/flickvän haft sex
- You need to fuck you know..
Men sen fick dom höra den verkliga anledningen, att dom hade storgrälat 
pga att han varit otrogen tidigare & tjejer hör av sig hela tiden osv osv. 
Men anyway så är han störtskön!
Han kör på med sina knäppa frisyrer & crazy outfits ;)



Ska börja fixa i ordning mig nu, Daniel & Jag ska upp till stan 
och förhoppningsvis shoppa lite ;)
Han har iallafall planerat att köpa något nytt spel så vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!