Elin


Elin Isaksson, min klasskamrat har varit så himla "snäll" att hon lagt ut två super smickrande bilder på mig i sin blogg, och då lovade jag henne att jag skulle smickra henne lika mycket genom att skriva ett helt inlägg om bara henne! xD
Kan väl börja lite med att berätta om henne:
Elin Isaksson, 17år, snart 18. Går i samma klass som mig - Temaprogrammet på Wadköping.
Som person är hon oftast trevlig, har sjukt mycket humor och skäms nästan inte för något alls
Hon har inga problem med att rapa högt och ljudligt i vilket sällskap hon än är i, inte heller om hon träffar någon
för första gången (detta är inte en pik när det gäller Estland resan ;D)
Två saker som Elin absolut hatar och som man får höra mycket om är tjejer som använder klack-skor men inte alls kan gå ordentligt i dom (detta får man höra mycket om av henne eftersom det finns gott om sånna typer på vår skola) - Kan du inte gå i klack-skor så ge fan i det då!. En annan sak hon absolut inte tål är personer som bara tänker på sig själva/skryter/alltid pratar om sig själva. "Jag har gjort det här och det här.. min pappa är jätte rik.. vet du vad jag kan?" - Vet du vad? Vi skiter fullständigt i det! (och det här var inte heller en pik till en viss person). Elin ser oftast oskyldig och snäll ut, men hon kan vara en riktig bitch om du är det mot henne ;)

Tre ord som beskriver Elin enligt hennes vänner:
"Snäll, Rolig och Smart - Men jag tycker inte om att jag måste följa med henne 4gånger i veckan när hon ska köpa skor och väskor!" - Johan Hurtig
Jag håller med dig om de två första Johan, men smart.. smart?! xD Och är man shoewhore så är man! ;)
"Pervers, Flummig och Mupp - Måste tilläga att hon dock är söt när hon sover!" - Michelle Jones
Det är väl svårt att inte vara söt när man sover Michelle. Och pervers? Jag börjar undra vad hon gjort med dig..

Sist men inte minst så måste ni ju se hur denna underbara Elin ser ut!


Elin "Gangster" Isaksson                     Elin "Shoewhore/Fashionista" Isaksson
för 1år sedan i Estland                                   2veckor sedan i skolan


En intressant tolkning av Elin från Urbandictionary.com:
- "a young, blonde (halv-blond), swedish girl with a bitchy attitude and alot of friends. She knows how to have a good time, yet usually embarresses herself, without knowing it, in the process. She seems pretty cool and somewhat dangerous, but really is the most innocent preson you will ever meet."


Haha, det här va riktigt kul faktiskt! ;D 

PUSS!







Kommentarer
Postat av: ELIN:D

din BITCH!! :D hahah men det var ganska roligt att läsa det :P men vänta bara säger bara PAYBACK TIME!!:D:D

2010-02-04 @ 20:47:26
URL: http://xoxoelin.webblogg.se/
Postat av: Michelle

hahah fan va bra :D

2010-02-04 @ 20:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!