I tried



Efter ett besök där jag bodde förut började jag tänka på all jädrans skit som har hänt där,
misstag jag gjort, personer jag svikit osv.
Det känns, det kan jag lugnt säga
Men jag är inte den personen jag en gång var, och tro mig,
jag har kämpat och kämpat för att ta mig bort från den skiten
OCH JAG LYCKADES
Tack vare ett starkt stöd från både familj & vänner har jag blivit en bättre person,
jag kan stolt se mig i spegeln idag
Men allt är inte borta, jag har fortfarande ett starkt dåligt samvete
på grund av all skit
men jag fortsätter kämpa för att komma vidare
och varje dag försöker jag ta igen den tiden jag missade & försummade min familj
och försöker visa er att jag är ledsen, försöker säga förlåt
på alla sätt som det bara går
Jag älskar er


Tack för att ni finns! ♥



Kommentarer
Postat av: Angelina

Var du i vivalla? :O

2010-02-20 @ 10:42:44
URL: http://anglinasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!