Kaninteenskommapåenrubrik



Jag känner hur stressen tar över för och behöva få saker och hända
Vill slippa vara vaken dagar i ända och bara få känna
Lugn och ro jag verkar aldrig kunna grunna nog
Nej tar inte tag i ett skit
Jag lämnar allt till morgondagen känner mig svag som ett lik
Jag vet ba inte riktigt vart jag ska just nu
Men jag har lovat mig själv att det ska bli bra till slut
"Jag känner hur stressen tar över för och behöva få saker och hända
Vill slippa vara vaken dagar i ända och bara få känna
lugn och ro jag verkar aldrig kunna grunna nog
Nej tar inte tag i ett skit
Jag lämnar allt till morgondagen känner mig svag som ett lik
Jag vet ba inte riktigt vart jag ska just nu
Men jag har lovat mig själv att det ska bli bra till slut"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!