lista igen! ♥


Var bara tvungen att lägga upp en till lista innan det blir dags för sängen & film!


100 frågor & svar (:
1. Tre namn jag lyssnar till: Denise, Dezzy, Dezzan
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Mitt läshuvud ;D
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mitt bristande tålamod
4. Detta är jag rädd för: Spindlar, ensamhet, insekter
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kyssar, komplimanger och glädje!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: vara respektlös mot mina nära&kära, ehm.. ?
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med vänner/familjen/Daniel och trixa i Photoshop
8. Detta vill jag göra just nu: Lägga mig i sängen & slappa
9. Bästa känslan: Kärlek, glädje, lycka
10. Värsta känslan: Ångest
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Ärlighet, ödmjukhet, snäll, söt,
12. Är jag kär just nu?: Absolut <3
13. Jag vill gifta mig: Någongång i framtiden, Ja
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Hoppa fallskärm, bungyjump, få barn
15. Min käraste ägodel: Hmm.. förutom personer?.. min förlovningsring <3
16. Något jag vill ha i present: Pengar!
17. Detta har jag på mig just nu: Morgonrock ;P (kom precis ur duschen!)
18. Favoritkläder: Leggings & någon snygg kofta eller linne
19. Favoritdjur: Hundar tror jag
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Hiphop, RnB
21. Favoritlåtar just nu: Det finns massor, går inte att välja!
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Psykologi är roligast, Histora suger!
23. Stjärntecken: Kräfta
24. En bok jag älskar: Snabba cash
25. En film jag älskar: Flying daggers m.m
26. Tv-program jag gillar: CSI m.m
27. Favoritdoft: Vet inte riktigt, men Lacoste - Love of pink luktar gott :)
28. Detta äter jag gärna: kebabpizza
29. Dricker helst: coca-cola eller juice
30. Favoritgodis: lakrits & choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand
32. Färg på mina ögon: Blåa
33. Min längd: ca. 166 tror jag
34. Jag tror på: typ.. ödet..?
35. Jag spelar: ingenting ;)
36. Person jag beundrar: Min mamma & Daniel <3
37. Så här bor jag: i hus tillsammans med familjen & pojkvän
38. Antal döda krukväxter i hemmet: inga alls
39. Det här tänder mig: haha.. typ muskler, manlighet, tatueringar, lite bad-boy
40. Det här gör mig avtänd: töntighet, feminina killar - USCH!
41. Favoritfärg: Svart&vitt
42. Favoritcitat: vet inte..
43. En hemlighet jag vet: Det är en HEMLIGHET ;)
44. Bästa present jag fått: Min förlovningsring & guldhalsband av hjärtat <3
45. Senast köpta skiva: minns inte riktigt.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ehm.. min smala mage tror jag
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: min näsa & mina öron ;P
48. Udda förmåga/egenskap: bra fråga! haha
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: tiger ;) grr
50. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting alls just nu
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? har varit i skolan, ska snart lägga mig & se på film
52. Var är dina föräldrar födda? i Örebro tror jag.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Inte en aning!
54. Vilken är din favoritrestaurang? Dannes, definitivt! (godast mat iaf!)
55. När badade du i en pool senast? förra sommaren tror jag.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Haha nej!
57. Hur många barn vill du ha? max 3 (hur många som helst säger Daniel)
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nope
60. Vad har du för TV-kanaler? Alla möjliga
61. Har du åkt moped någon gång? Ja (lame fråga?!)
62. Har du busringt någon gång? Absolut
63. Har du fått felparkeringsböter? Nope
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Har inte gjort det, men vill!!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Har varit i typ Turkiet, Italien, Frankrike m.m
66. Har du en egen trädgård? Inte just min, men mammas ;)
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Ingen aning
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej
69. Badkar eller duschkabin? BADKAR for sure!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Har sett en del, minns inte
71. Favoritpizza? Kebabpizza
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift, bara läppglans
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej? ;S
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nope
76. Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Daniel på Burger King
78. Favoritchoklad? Mjölkchoklad eller Anton Bergs vita chocklad med jordgubbar ;P
79. När röstade du senast? Har inte röstat
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Aldrig
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej
82. Är du bra på matlagning? Inte direkt, kan väl göra det vanliga..
83. Klarar du att tanka själv? Ja
84. Har du beställt något ifrån shoppingprogrammen som går på reklamtv-kanalerna? Aldrig
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Inte uniform, men arbetskläder
87. Vad var det senaste du handlade? Två linnen
88. Har du kräkts offentligt? Offentligt tror jag inte
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Har redan kärleken, så nu kan jag väl få pengarna?
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Vet inte riktigt, kanske är möjligt
91. Har du ringt något betalnummer? Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? Absolut, men det är svårt & kan skapa bekymmer
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Daniel
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej? (vilken fråga!)
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Alla möjliga
96. Vad har du i din väska? Plånbok, nycklar, schema, nikotintabletter, penna, läppglans, m.m Lite allt möjligt!
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Kysser min älskling godnatt! :)
98. Vad är du tacksam för idag? Min familj, mina vänner, min älskling, fina komplimanger!
99. Var hittade du den här listan? På någon random blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Den som orkar ;D


Så, det var "lite" random frågor som ni fick svar på! ;)





100 frågor & svar (:
1. Tre namn jag lyssnar till: Denise, Dezzy, Dezzan
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Mitt läshuvud ;D
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mitt bristande tålamod
4. Detta är jag rädd för: Spindlar, ensamhet
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kyssar, komplimanger och glädje!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: vara respektlös mot mina nära&kära, ehm.. ?
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med vänner/familjen/Daniel och trixa i Photoshop
8. Detta vill jag göra just nu: Lägga mig i sängen & slappa
9. Bästa känslan: Kärlek, glädje, lycka
10. Värsta känslan: Ångest
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Ärlighet, ödmjukhet, snäll, söt,
12. Är jag kär just nu?: Absolut <3
13. Jag vill gifta mig: Någongång i framtiden, Ja
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Hoppa fallskärm, bungyjump, få barn
15. Min käraste ägodel: Hmm.. förutom personer?.. datorn & mobilen isf.
16. Något jag vill ha i present: Pengar!
17. Detta har jag på mig just nu: Morgonrock ;P (kom precis ur duschen!)
18. Favoritkläder: Leggings & någon snygg kofta eller linne
19. Favoritdjur: Hundar tror jag
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Hiphop, RnB
21. Favoritlåtar just nu: Det finns massor, går inte att välja!
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Psykologi är roligast, Histora sämst!
23. Stjärntecken: Kräfta
24. En bok jag älskar: Snabba cash
25. En film jag älskar: Flying daggers m.m
26. Tv-program jag gillar: CSI m.m
27. Favoritdoft: Vet inte riktigt, men Lacoste - Love of pink luktar gott :)
28. Detta äter jag gärna: kebabpizza
29. Dricker helst: coca-cola eller juice
30. Favoritgodis: lakrits & choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand
32. Färg på mina ögon: Blåa
33. Min längd: ca. 166 tror jag
34. Jag tror på: typ.. ödet..?
35. Jag spelar: ingenting ;)
36. Person jag beundrar: Min mamma <3
37. Så här bor jag: i hus tillsammans med familjen & pojkvän
38. Antal döda krukväxter i hemmet: inga alls
39. Det här tänder mig: haha.. typ muskler & manlighet, lite bad-ass
40. Det här gör mig avtänd: töntighet, feminina killar - USCH!
41. Favoritfärg: Svart&vitt
42. Favoritcitat: vet inte..
43. En hemlighet jag vet: Det är en HEMLIGHET ;)
44. Bästa present jag fått: Min förlovningsring & guldhalsband av hjärtat <3
45. Senast köpta skiva: minns inte riktigt.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ehm.. min smala mage tror jag
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: min näsa & mina öron ;P
48. Udda förmåga/egenskap: bra fråga! haha
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: tiger ;) grr
50. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting alls just nu
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? har varit i skolan, ska snart lägga mig & se på film
52. Var är dina föräldrar födda? i Örebro tror jag.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Inte en aning!
54. Vilken är din favoritrestaurang? Dannes, definitivt! (godast mat iaf!)
55. När badade du i en pool senast? förra sommaren tror jag.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Haha nej!
57. Hur många barn vill du ha?  max 3 (hur många som helst säger Daniel)
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nope
60. Vad har du för TV-kanaler? Alla möjliga
61. Har du åkt moped någon gång? Ja (lame fråga?!)
62. Har du busringt någon gång? Absolut
63. Har du fått felparkeringsböter? Nope
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Har inte gjort det, men vill!!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Har varit i typ Turkiet, Italien m.m
66. Har du en egen trädgård? Inte just min, men mammas ;)
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Ingen aning
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej
69. Badkar eller duschkabin? BADKAR for sure!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Har sett en del, minns inte
71. Favoritpizza? Kebabpizza
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift, bara läppglans
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nope
76. Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Daniel på Burger King
78. Favoritchoklad? Mjölkchocklad eller Anton Bergs vita chocklad med jordgubbar ;P
79. När röstade du senast? Har inte röstat
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Aldrig
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej
82. Är du bra på matlagning? Inte direkt, kan väl göra det vanliga..
83. Klarar du att tanka själv? Ja
84. Har du beställt något ifrån shoppingprogrammen som går på reklamtv-kanalerna? Aldrig
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Inte uniform, men arbetskläder
87. Vad var det senaste du handlade? Två linnen
88. Har du kräkts offentligt? Offentligt tror jag inte
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Har redan kärleken, så nu kan jag väl få pengarna?
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Vet inte riktigt, kanske är möjligt
91. Har du ringt något betalnummer? Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? Absolut, men det är svårt & kan skapa bekymmer
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Daniel
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej? (vilken fråga!)
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Alla möjliga
96. Vad har du i din väska? Plånbok, nycklar, schema, nikotintabletter, penna, läppglans, m.m Lite allt möjligt!
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Kysser min älskling godnatt! :)
98. Vad är du tacksam för idag? Min familj, mina vänner, min älskling, fina komplimanger!
99. Var hittade du den här listan? På någon random blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Den som orkar ;100 frågor & svar (:
1. Tre namn jag lyssnar till: Denise, Dezzy, Dezzan
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Mitt läshuvud ;D
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mitt bristande tålamod
4. Detta är jag rädd för: Spindlar, ensamhet
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kyssar, komplimanger och glädje!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: vara respektlös mot mina nära&kära, ehm.. ?
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med vänner/familjen/Daniel och trixa i Photoshop
8. Detta vill jag göra just nu: Lägga mig i sängen & slappa
9. Bästa känslan: Kärlek, glädje, lycka
10. Värsta känslan: Ångest
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Ärlighet, ödmjukhet, snäll, söt,
12. Är jag kär just nu?: Absolut <3
13. Jag vill gifta mig: Någongång i framtiden, Ja
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Hoppa fallskärm, bungyjump, få barn
15. Min käraste ägodel: Hmm.. förutom personer?.. datorn & mobilen isf.
16. Något jag vill ha i present: Pengar!
17. Detta har jag på mig just nu: Morgonrock ;P (kom precis ur duschen!)
18. Favoritkläder: Leggings & någon snygg kofta eller linne
19. Favoritdjur: Hundar tror jag
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Hiphop, RnB
21. Favoritlåtar just nu: Det finns massor, går inte att välja!
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Psykologi är roligast, Histora sämst!
23. Stjärntecken: Kräfta
24. En bok jag älskar: Snabba cash
25. En film jag älskar: Flying daggers m.m
26. Tv-program jag gillar: CSI m.m
27. Favoritdoft: Vet inte riktigt, men Lacoste - Love of pink luktar gott :)
28. Detta äter jag gärna: kebabpizza
29. Dricker helst: coca-cola eller juice
30. Favoritgodis: lakrits & choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand
32. Färg på mina ögon: Blåa
33. Min längd: ca. 166 tror jag
34. Jag tror på: typ.. ödet..?
35. Jag spelar: ingenting ;)
36. Person jag beundrar: Min mamma <3
37. Så här bor jag: i hus tillsammans med familjen & pojkvän
38. Antal döda krukväxter i hemmet: inga alls
39. Det här tänder mig: haha.. typ muskler & manlighet, lite bad-ass
40. Det här gör mig avtänd: töntighet, feminina killar - USCH!
41. Favoritfärg: Svart&vitt
42. Favoritcitat: vet inte..
43. En hemlighet jag vet: Det är en HEMLIGHET ;)
44. Bästa present jag fått: Min förlovningsring & guldhalsband av hjärtat <3
45. Senast köpta skiva: minns inte riktigt.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ehm.. min smala mage tror jag
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: min näsa & mina öron ;P
48. Udda förmåga/egenskap: bra fråga! haha
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: tiger ;) grr
50. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting alls just nu
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? har varit i skolan, ska snart lägga mig & se på film
52. Var är dina föräldrar födda? i Örebro tror jag.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Inte en aning!
54. Vilken är din favoritrestaurang? Dannes, definitivt! (godast mat iaf!)
55. När badade du i en pool senast? förra sommaren tror jag.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Haha nej!
57. Hur många barn vill du ha?  max 3 (hur många som helst säger Daniel)
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nope
60. Vad har du för TV-kanaler? Alla möjliga
61. Har du åkt moped någon gång? Ja (lame fråga?!)
62. Har du busringt någon gång? Absolut
63. Har du fått felparkeringsböter? Nope
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Har inte gjort det, men vill!!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Har varit i typ Turkiet, Italien m.m
66. Har du en egen trädgård? Inte just min, men mammas ;)
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Ingen aning
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej
69. Badkar eller duschkabin? BADKAR for sure!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Har sett en del, minns inte
71. Favoritpizza? Kebabpizza
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift, bara läppglans
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nope
76. Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Daniel på Burger King
78. Favoritchoklad? Mjölkchocklad eller Anton Bergs vita chocklad med jordgubbar ;P
79. När röstade du senast? Har inte röstat
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Aldrig
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej
82. Är du bra på matlagning? Inte direkt, kan väl göra det vanliga..
83. Klarar du att tanka själv? Ja
84. Har du beställt något ifrån shoppingprogrammen som går på reklamtv-kanalerna? Aldrig
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Inte uniform, men arbetskläder
87. Vad var det senaste du handlade? Två linnen
88. Har du kräkts offentligt? Offentligt tror jag inte
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Har redan kärleken, så nu kan jag väl få pengarna?
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Vet inte riktigt, kanske är möjligt
91. Har du ringt något betalnummer? Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? Absolut, men det är svårt & kan skapa bekymmer
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Daniel
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej? (vilken fråga!)
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Alla möjliga
96. Vad har du i din väska? Plånbok, nycklar, schema, nikotintabletter, penna, läppglans, m.m Lite allt möjligt!
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Kysser min älskling godnatt! :)
98. Vad är du tacksam för idag? Min familj, mina vänner, min älskling, fina komplimanger!
99. Var hittade du den här listan? På någon random blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Den som orkar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!