Sitter i skolan


Sitter i skolan nu och väntar på att min lektion ska börja. Ska ha Försäljning&Service klockan halv tre och har väntat sen halv två, skitsegt. Vill bara hem egentligen, orkar inte sitta här längre och jag har inga böcker med mig heller eftersom jag glömde skåpsnyckeln imorse.. Jag känner ingen som går den kursen heller. 
Dagen blir bara "bättre" & "bättre"..

Känner mig seg och irriterad, är hungrig & sugen på kaffe.. vill bara komma hem!
Menmen.. kan inte ta någon mer frånvaro, måste verkligen gå på den här lektionen.
Daniel kom inte iväg till skolan imorse pågrund av ett missförstånd, Angelina skulle väcka honom halv sju men väckte honom halv åtta istället så han missade bussen & sin skjuts till skolan..

Aja, har ingenting mer att skriva, orkar inte.
får ta & sätta mig utanför klassrummet och vänta, hoppas att läraren inte kommer så jag får åka hem,
men med min vanliga otur så kommer han väl & så blir det att sitta där i en & en halv timme som vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!