Today (:

Idag började jag skolan klockan tio. Bra, för hade jag börjat tidigare så hade jag försovit mig (:
Elin var inte i skolan idag, svikare. Du skulle uppdatera mig om helgen ju! 
Jag funderar starkt på att lägga upp en smickrande bild på dig här i bloggen bara för att hämnas *MOHAHAH*
Nej, riktigt så elak är jag inte (trots det att du la upp en FAIL bild på mig i din blogg!)

Hursomhelst, min lilla lista på skoluppgifter har inte förändrats ett dugg sen jag la upp den,
trots att jag tänkt göra en uppgift idag, eller åtminstone börja på en..
Jag har precis tagit ett bad tillsammans med
my love och ska strax kolla på "Day watch" tror jag att den hette.

Nu har Daniel problem med sin dator och lite script, and
I know what mood he usually ends up with så jag får la
ta och hjälpa honom med det. 

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!