Uttråkad.. plugga..



Först & främst måste jag varna er om att detta blir ett tråkigt inlägg (okej..de allra flesta inlägg är väl det..) Precis som rubriken säger så är jag fruktansvärt uttråkad och har en massa plugg framför mig. Imorgon har jag prov i Religion, samhällskunskap, psykologi, ledarskap och histora - allt i samma prov! Sittningen är bara ca en och en halv timme så det är nog inte så svårt, men pluggandet tar kål på mig! Sitter här med en kopp varm choklad och försöker få pluggro, men det går bara inte.. hur mycket jag än försöker så har jag ingen lust och det känns som att ingenting fastnar :/ Att jag gjorde misstaget att glömma psykologi-boken i skolan gör inte saken bättre heller, men jag har iallafall tagit mig igenom nästan hela religion&samhällskunskaps-plugget. Det känns som att jag saknar alla anteckningar och alla papper vi fått ut och jag oroar mig inför att jag inte kommer klara det och få ett omprov. Visst, det är inte hela världen, men jag tror inte att jag någonsin fått gjort ett omprov, kanske möjligen i sjätte-klass då proven ändå inte räknades. Jag oroar mig säkert i onödan kommer alla säga eftersom jag alltid gnäller innan ett prov men klarar det galant ändå. Men det känns annorlunda den här gången.. Nu låter jag som värsta plugghästen, men det är jag inte.. Jag pluggar nästan alltid för jag har så jävla lätt att lära mig så jag behöver nästan aldrig plugga. (Tack för läshuvudet pappa!<3)

Nu är det nog dags att sätta igång igen, har ett A4 fyllda med olika begrepp som jag ska plugga in och det är bara en liten liten del av allt.. damn..

Pussar!

PS. Jag fattar inte varför halva texten blir rosa & det gör mig pissed off.. tack jävla design & blogg.se för mitt goda humör!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!