Vårdcentralens jourmottagning & en whiny boyfriend


Daniel sträckte en muskel i ljumsken & fick en inflammation i muskeln när han spelade innebandy igår så han fick inte lov att spela längre. Han hade fruktansvärt ont när han kom hem & var riktigt whiny ;) Nejdå, men jag skällde lite på honom eftersom jag sa åt han att stretcha innan!
Menmen, det är lätt att vara efterklok!
Idag ringde vi sjukvårds-rådgivningen och dom skickade honom direkt till jourmottagningen där en kvinnlig läkare klämde & kände på honom praktiskt taget mellan benen. Riktigt roligt att se,
jag slår vad om att Daniel kände sig lite obekväm i det läget haha ;)
Han fick iallafall recept på medicin som vi hämtade ut efter att ha väntat på bussen & vandrat genom halva stan i kylan.
Jag funderar på att lägga mig i ide nästa vinter, tror ni att det går?

Nu ska vi snart lägga oss i sängen & titta på Legend of the seeker. Vi har börjat på säsong 2 nu! Synd bara att hela säsong två inte kommit ut i USA än, så vi får troligtvis vänta hur länge som helst på resten av avsnitten eftersom det bara gått 3 avsnitt av säsong ETT här i Sverige än så länge :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!