Wish me luck!


Ska ut i skogen idag & åka längdskidor med en 10-15kilos packning på ryggen,
gud så jobbigt det känns! Först och främst så har jag ingen aning om hur man åker längdskidor, har aldrig åkt tidigare. 
Men det kan väl inte vara så stor skillnad jämfört med vanliga skidor, eller? Inatt sov jag bara 4timmar så jag vet inte riktigt hur jag ska få energin att räcka till ;S Känner mig inte alls peppad, men jag måste.. Kommer hem klockan halv sju ikväll ungefär så jag hinner inte med mycket mer idag, jag kommer väl ändå vara så jävla slut antar jag.

Har inte hunnit packa alla extrakläder & mat osv än så nu måste jag börja med det, 

WISH ME LUCK!



Kommentarer
Postat av: Elin

Håller tummarna för dig att det ska gå bra!!(Y)(Y)

2010-02-12 @ 16:50:00
URL: http://xoxoelin.webblogg.se/
Postat av: CARRO

Önskar dig en trevlig helg! Kram

2010-02-12 @ 17:46:24
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!