Gott nytt år! Min 1års förlovningsdag! <3


GOTT FUCKING NYTT ÅR ALLIHOPA!
Jag är full och hittar inte riktigt tangenterna som jag brukar,
och stavningen blir kanske si så där, men jag försöker iallafall ;)
Vi har nyss varit ute och smällt fyverkerier och haft superkul.
Jag och min kära svärmor, Susse, tog med oss en liten Jägermeister
och den tog slut snabbt! Mest jag som drack eftersom jag bar runt den, haha ;)
Super jävla nice nyår!
När vi var ute & smällde så sa min svärmor (eller kanske blivande svärmor?)
att dom uppskattar mig som svärdotter och är glad över Daniels val till flickvän,
det värmer så himla mycket i hjärtat måste jag säga!
Visserligen så bryr jag mig mest om vad Daniel tycker men det känns så himla bra
att verkligen bli accepterad som en del av familjen!
Idag åt vi fondue, så himla gott med blodigt kött måste jag säga!
Supergott med rödvinssås och pommes!
Efteråt kom familjen helt plötsligt med två paket till mig och Daniel eftersom
det är vår ett års förlovningsdag idag! (GRATTIS TILL OSS!)
Det var ett stort och ett lite mindre paket,
det stora innehöll ett fondue-set, med gryta & fondue pinnar och allt! :D
Det andra var så himla gulligt!! Det var en ram med en bild på Sandra & Alexander,
Daniels småsyskon och ett hjärta med två guldringar med bokstaven "D" (Denise, Daniel)
gjort av pärlor som Sandra gjort. Tack så hemskt mycket!
Jag har tagit bilder på båda presenterna och en kvällen och har planerat att
göra ett collage med bilder och en sammanfattning av resan när jag kommer hem.

Igår besökte vi Daniels pappa i Landskrona och jag köpte två nya klänningar,
eller ja, den ena är väl mer som ett linne. Daniel köpte ena till mig :) Tack älskling <3
Superfina! Ska fota dom också och lägga upp här på bloggen :)

Idag har vi dansat, druckit, spelat "Bonde-spelet" som vi aldrig avslutade eftersom
vi började dricka hot-shots istället. Galliano tillsammans med kaffe och en klick grädde,
hur gott som helst! Drack väl 3st shottar var och ska ta vår fjärde snart.
Det plus massa rött vin, vitt vin, jägermeister, cider och öl = onykter!
Menmen, jag dricker ju så sällan så det känns ändå OK att dricka nu när det är nyår.

En sista sak:
Daniel, mitt liv hade inte varit så underbart som det är nu
om inte du hade funnits.
Du har skänkt mig så himla mycket glädje, du har fått mig att se det
positiva med att leva, du har gett mig så himla mycket och jag vet inte
hur jag någonsin ska kunna återgälda dig.
Men jag kan lova dig att jag ska älska dig så länge du visar mig den kärlek
och respekt som du har sen ända den första gången vi träffades.
Jag vet att alla snackar om att man aldrig ska säga aldrig och att äkta kärlek
inte existerar. Men för er som inte tror på äkta kärlek så kan jag lova er att
äkta kärlek existerar. För äkta kärlek är det som vi delar, äkta kärlek är att
kunna älska någon villkorslöst. Äkta kärlek är att kunna förlåta varandras misstag
(till viss del) och att kunna älska en person trots den personens brister.
Jag har brister, jag kan vara väldigt tjurig och bitchig ibland, bli skitsur över småsaker,
och du har dina brister också Daniel. Men trots det kan jag säga att jag älskar dig, mer än
jag någonsin kunnat tro. Äkta lycka är att få vakna brevid dig varje morgon, att få den där
kärleksfyllda godnatt-pussen varje kväll innan jag somnar, att veta att jag sover tryggt så länge jag har dina armar runt mig. Hur mycket vi än kan bråka ibland så vet jag att vi löser det, för vi älskar varandra och vi tänker inte låta massa skit komma imellan oss.
Sen den 11 april har mitt hjärta slagit för dig, och det kommer fortsätta slå så länge du vill
ha mig. Du älskar mig trots de gånger jag går med rufsigt hår, utan smink och ser helt totalt
förjävlig ut. Du älskar mig de gånger jag går runt i fula mjukisbyxor och en trashig t-shirt och du säger fortfarande varje dag att jag är vacker.
DU gör mig vacker. Det är din kärlek till mig som får mig att skina.
Daniel - JAG ÄLSKAR DIG!
Hela min familj älskar dig och jag kan inte ens räkna till hur många gånger min mamma
sagt till mig att jag skulle vara en idiot om jag lämnar dig.
Jag vet att dom säger det för att dom också ser hur lycklig du gör mig, och det är allt dom önskar.
Alla kan se hur lycklig du gör mig, och jag hoppas verkligen att du också gör det.

Din mamma ber mig att komma och dricka lite mer nu, och det ska jag göra,
LOVE YOU! <3

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!