Inre frid

Jag vet, JAG VET hur kass jag är på att uppdatera. Det fungerar inget vidare..
Det känns som att jag inte har tid trots att jag har all tid i världen..
Jag har varit så sjukt trött sen skolan började igen. Sömnen är skev och det tar
minst 2timmar varje natt innan jag somnar. Trots det har jag inte försovit mig
en enda morgon! ovanligt!
Men jag känner mig som en zombie varje dag nu. Från det att jag vaknar på morgonen
tills jag går & lägger mig på kvällen är jag stendöd & utomordentligt trött. Det känns
som att all energi bara försvinner utan att jag egentligen anstränger mig,
men hur kan jag trots min trötthet inte somna på kvällarna? Jag har inte drömt
någon mardröm denna vecka (vad jag minns). Hursomhelst så hade jag möte igår,
och min underbara älskling fanns där för mig & väntade på mig så jag slapp må piss
ensam hela vägen hem efteråt <3
Vi diskuterade bland annat hur vi ska fixa det här med sömnen, så nu ska jag föra
en sömndagbok tills vi ses igen. (Vilket påminner mig om att jag glömt skriva idag/inatt!!)

Jag vill bara att saker ska ordna upp sig, att jag ska bli den person som jag var
en gång i tiden.. Saker inträffar & man förändras, mer eller mindre.
Jag har haft den oturen att jag varit med om mer skit än vad de flesta av mina
vänner varit. Men det är något jag måste leva med & som jag fortfarande än idag
försöker kämpa mig förbi.
Jag vill bara hitta inre frid. Men hur hittar man den?
Jag vet att det finns mycket jag måste ändra på. Jag måste sluta anklaga mig själv för de
saker som hänt & förlåta mig själv för de idiotiska misstag jag gjort. Jag måste sluta vara så
självkritisk och jag måste börja värdesätta det jag har. 
Det är alldeles för många mål för mig nu, då jag redan kämpar med annat, men det är värt att tänka på iallafall. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!