4 Juli

Ursäkta att jag inte bloggat på några dagar,
har varit ganska upptagen.
Igår skulle jag och Daniel egentligen iväg och bada någonstans men det blev inställt
så vi började storstäda hemma istället,
vilket vi kom halvvägs med tills min arm började knasa och göra ont
pga att jag ansträngde den vilket jag egentligen inte får.
Och senare den dagen tittade jag ner på armen och såg att det rann en jäkla massa blod,
såret hade öppnat sig igen! :S
Idag var jag iväg och var barnvakt åt familjen som jag skrev om för någon vecka sen,
det var supertrevlig och jag tog sommarens första dopp i deras pool idag!
När det är såhär varmt är det riktigt härligt och nästan ett måste att svalka sig!!
Kom hem runt klockan sju från dem och åkte iväg och handlade lite käk
och kelade med Daniel :)

Nu ska vi slappa och Daniel ska strax sova eftersom han ska
upp klockan 6 och jobba imorgon.

Btw, så är det 16dagar kvar tills jag fyller 18!
Damn va jag längtar! :D



Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

det finns en sån länk i den länken som jag skickade meeeed! :D

2010-07-05 @ 00:17:14
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!