Begravning

Idag har jag gjort typ ABSOLUT INGENTING,
bara tagit det lugnt och förberett mig inför morgondagen. 
Imorgon åker familjen till vår sommarstuga i Dalarna/Borlänge
för på fredag hålls morfars begravning där ♥
Vi kommer vara 12PERSONER intryckta i stugan
och jag får panik bara jag tänker på det!
Ni som känner mig vet kanske att jag är folkskygg,
det var värre förut men det är fortfarande inte borta.
En tid kunde jag knappt åka buss eller gå på stan utan att få panikångestattacker
och när det är för mycket folk omkring mig flyr jag.
Vi får la se hur det går, men jag hoppas på det bästa såklart!!

Nu har jag inte känt mig nedstämd på ett tag pga morfars bortgång
men jag vet att begravningen kommer vara rena rama helvetet,
usch..


Rest in Peace
Kära Morfar


Kommentarer
Postat av: josefine

vila i frid <3

2010-07-09 @ 23:43:29
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!