Bilder från gårdagen

Nu är jag vaken, men dock inte pigg.
Kvällen igår var guld! :)

Tack syster & Anna för att ni förgyllde min kväll<3
(Jag tog inte så många bilder då jag spenderade min tid på att dricka
istället, men det lär ju vara förståeligt?)
Här kommer några få bilder iaf :)

Jag och Anna

Jag och Syster

Jag & Sis igen


Jag är inte bakis idag iallafall, som tur är!
Men seg som satan :/

Blev utbjuden av Kim (som jag btw inte umgåtts med på 7-8år!)
på måndag då vi ska till Satin och titta på Shan "The Man" Atci :)

Och på Onsdag ska jag ut med Iza :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!