Dagen

Idag var jag på vårdcentralen som jag nämnde i det förra inlägget.
Till en början verkade det gå åt skogen, då jag inte
tyckte att jag fick den hjälp jag behövde
så jag sa till läkaren att jag inte går därifrån förens han har hjälpt mig.
Så jag fick iallafall en salva med antibiotika i som jag ska använda
i 3månader och efter det ska jag kontakta honom igen och berätta hur det gått.
Jag hoppas verkligen att det kommer hjälpa!
Dock verkar det vara mycket dåliga biverkningar såsom rodnat och mycket torr hud,
men vi får se :)

Efteråt gick jag på skolavslutningen, det var ganska skönt
att komma tillbaks till skolan igen och tänka på annat efter all skit förra veckan.

Därefter åkte jag till storasyster och min kära mormor,
jag har inte varit där på ett tag så jag blev lite extra bortskämd idag ;)
Det kändes superhärligt att få spendera lite tid med mormor nu
eftersom det var så himla längesen.
Vi trallade lite på stan och hämtade ut min nya salva på apoteket och
pratade osv, underbart! :D

Låt -  Chris Brown - Say goodbye
Saknad - Gamla vänner
Kläder - Olika, just nu myskläder ;D
Underkläder - Vanliga
Mat - Fika just nu
Köp - Chocokaffe i skolan ;D
Pinsammaste - Inget hittills.
Bästa -
DAGENS:
Låt: Ison & Fille - Jag skrattar idag
Bästa: Mormor! 
Kläder: Klänning
Roligaste: När Daniel fick kramp i skinkan! ;D
Köp: Ingenting faktiskt
Sämsta: Skoskav :S


Kommentarer
Postat av: EmmaConstance

Svar: Vad kul, tack! (:

2010-06-05 @ 20:23:40
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!