Today

Vaknade runt klockan tio idag och begav mig upp på stan med mamma och lillasyster,
hittade två linnen och typ en tunika/topp,
trots att jag provade kläder som in i helvete så hittade jag inget mer :/
ganska så typiskt. 
Hoppas på att mina sparpengar som jag tagit ut
kommit in på kontot imorgon,
då blir det mer shopping och alternativt dra till frisören och färga håret
i någon av dom färgerna som jag visade HÄR
Håller tummarna för att pengarna kommit in!

Resten av dagen har jag inte gjort något speciellt,
bara njutit av det underbara vädret :)

Imorgon bär det av till Arboga tills på söndag,
fira midsommar med alla supande galningar där borta ;) ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!