Dålig uppdatering

Den senaste tiden har jag inte mått sådär jätte bra hela tiden,
har haft en massa möten och har haft stora problem med sömnen
så jag däckar nästan varje dag när skolan är över,
orkar knappt göra någonting alls och mitt mående  blandat med trötthet & sömnsvårigheter
märks tydligt på mitt humör
jag blir tjatig, lättirriterad & svär värre än fan.
Just nu håller jag på att testa ett läkemedel som ska hjälpa mig med insomningssvårigheterna
och även mot oro så jag hoppas på att det ska bli bättre snart :)
Jag ska försöka uppdatera oftare men jag vågar inte lova något




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!