Det närmar sig!


Snart dax att åka till Nordkalotten,
På torsdag åker vi!
Bara några dagar kvar & paniken närmar sig.
Mycket förberedelser, mycket som ska inhandlas
och mycket som ska packas. 
Jag är expert på att glömma att packa saker!
Hoppas jag klarar det bättre denna gång xD

Det kommer bli besök hos samer, renar, ishotellet, 
besök på sveriges rymdbas
och självklart lite snowboard-åkande vid riksgränsen!
Imorgon ska jag inhandla det sista som behövs,
typ skavsårsplåster & lite torrvaror (mat) och mysmat!



Jag är inte så jävla pepp som många i klassen verkar vara,
men tittar man på den här bilden så kan man inte ungå att längta lite lite grann. 
Vackra landskap är alltid härligt,
fast det finns ju mer som tynger ner resan än lyfter upp den.
Får väl se, man vet ju aldrig vad som händer :)


Kommentarer
Postat av: Emma

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL "VECKANS BABES" OCH BLIR DU EN AV DEM SOM BLIR VALD KAN DU BLI MÅNADENS BABE! DÅ KOMMER DU ATT FÅ EN LÄNKNING TILL DIN BLOGG PÅ VARJE INLÄGG JAG GÖR I EN HEL VECKA!! LÅTER KUUUUL VAAA ;) DU KOMMENTERAR INLÄGGET NÄSTA"VECKANS BABES" GLÖM INTE ATT LÄSA DET FÖRST!!!

2010-03-15 @ 22:45:39
URL: http://emmakullbratt.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så fint där ser ut :)

2010-03-15 @ 23:50:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!