Jobb :)


Tittade nyss på Criminal Minds
skitbra avsnitt idag! ;D 
Men det är som vanligt, alltid lika bra. 

Igår kväll ringde telefonen & jag fick jobb!
Super!
Inte ett riktigt jobb då, ska passa två söta flickor
några timmar på helgerna. 
Jag älskar ju barn så jag ser inget jobbigt i det,
dom skulle vara väldigt lätta att passa också
inga bråkstakar :)
Ska dit imorgon för att träffa familjen & så,
problemet är bara att jag inte har en aning
om hur jag ska ta mig dit. 
Har försökt sökt vägbeskrivningar flera gånger
men jag fattar fortfarande inte
dåligt med länstrafiken att det inte står någonstans exakt vart bussen stannar,
vilket gatnr osv. 
Men det ska nog lösa sig tror jag :)
[ Money Money Money ]

Har precis tagit mina sömntabletter så jag lär nog lägga mig nu. 
Uppdaterar imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!