Överraskning!


Som ni kanske vet så kom jag hem i söndags efter 10dagar i Nordkalotten
med klassen.
Det kändes så otroligt skönt att komma hem! 
Hade saknat Daniel & familjen så mycket, men samtidigt var det skönt att komma
bort ett litet tag :)
Daniel hade tydligen städat vårat sovrum när jag var borta
och tvingade mig att gå upp för att inspektera det.
Fint, tänkte jag när jag tittade bort mot sängen & min dataplats osv,
när jag vände mig mot bokhyllan och tv:n blev jag grymt bra överraskad
En ny full HD 46tums tv & ett nytt hemmabiosystem!

(min söta lillasyster kom med på bilden)

Damn
(!) var det första jag tänkte!
Han hade sagt att han funderade på att köpa en ny större tv men jag visste
inte om det skulle bli av, hoppades gjorde jag iallafall
och det blev av!
Härligt härligt :D
Tyvär fungerade inte hemmabiosystemet som det skulle (subwoofer'n var paj) så 
det blir att byta senare idag eller imorgon.

Kommer strax ett inlägg med bilder från resan, hold on! ;)



Kommentarer
Postat av: elin

skit snyggt verkligen!! är sååå avis, jag vill också ha !!!!:O:O:O

2010-03-30 @ 20:44:46
URL: http://xoxoelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!