School -.-


Sitter i skolan just nu med Elin och letar efter information om
Esrange Space Center i Kiruna dit vi ska om typ en vecka,
jag längtar inte! xD
Men det blir vad man gör det till antar jag.
Fick iallafall höra att vi troligtvis kommer ha bastu i stugorna vi ska bo i,
så man får gotta sig lite på kvällen ;)

Kul att träffa Elin idag igen eftersom hon var sjuk typ hela förra veckan,
Welcome back :)

Förutom det är det inte mycket som händer,
ska ha idrott halv tolv & då ska vi tvingas jogga & jobba häcken av oss för
Mr General ;) Haha..
Men jag & Elin ska nog ner till gymmet istället (y'

Anyway
Idag måste jag stääda -.-
vill verkligen inte
men jag sköt upp det igår så jag måste verkligen idag
känns åt helvete dåligt men mitt fel att jag sköt upp det.
Daniel ska troligtvis spela bandy ikväll så då får jag "underhålla"
mig själv med städning under tiden.

Hungrig, ska fråga Elin om vi ska käka ^^


Kommentarer
Postat av: Angelina

HAHA! :D

Och jag är ledig hihi (A) <3



Älskar dig syster <3

2010-03-08 @ 15:16:46
URL: http://anglinasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!