Tired but happy :)


Gick upp klockan sju idag, skulle åka iväg runt klockan åtta. 
Jag kan ärligt säga att jag inte alls hade lust att gå upp imorse,
men de extra pengarna i fickan fick mig att lyfta arslet ur sängen ändå!
Hann dock inte med något morgonkaffe eller någon frukost
men det var inga problem :)
Började dagen med att ta ut barnen till lekparken och fortsatte efter det med
lite film, bus & lunch,
måste påpeka att jag aldrig någonsin varit med om syskon som knappt bråkar,
trots att hälften av sakerna dom gör mot/säger till varandra skulle få
mig & mina systrar att klösa ögonen ur varandra ;)

Det var en bra dag helt enkelt :)

Funderar på vad jag ska göra med mina förtjänade pengar,
kan ju spara dom.. men det är inte lika roligt för stunden,
dock skulle det behövas.
Får väl se, har hittills inte hittat något som jag har lust att köpa.

Är trött & ska ta det lugnt med en film nu,
Hoppas att alla ni där ute får en trevlig lördagskväll
vare sig det blir utekväll eller mysigt hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!