Idag har jag varit duktig ;)


Jag ber om ursäkt (återigen) för min kassa uppdatering. 
Dagen idag har spenderats på att plugga och 
göra uppgifter som måste lämnas in. 
Har gjort hela matte-uppgiften (blev 5st handskrivna sidor fulla med tal & skit)
och gjort klart alla uppgifter i Försäljning&Service kursen (6st datorskrivna sidor!) så
hela den kursen är klar nu, wiie! :D
Imorgon ska jag försöka fortsätta med de uppgifter som jag ligger efter med,
idag blev det plugg från klockan två då jag kom hem till nu,
alltså 6st timmar med endast någon enstaka rök-paus.
Förhoppningsvis är jag lika duktig imorgon och kan bli klar med allt :)

Nu måste min överarbetade hjärna vila,
så det är dax för lite mys&film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!