Körkort i sommar!


Nu har jag precis beställt blanketter för körkortstillstånd
som bör dumpa ner i brevlådan om ca 5dagar.
Har även kollat på Intensivkurser till i sommar,
hittade en för ca. 13000 som var med 20st körlektioner och allt annat ingår,
så det blir bra :) 
Bara att boka tid efter att jag skickat in blanketterna och tagit
ut pengar från sparkontot. 

Yeay :) Körkort i sommar då!  
[ om jag klarar det, men det tvivlar jag inte på! XD ]
Då blir det mycket körande, så se er för i trafiken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!