Projektarbete + datortrassel


Mitt internet har trasslat lite idag så jag har inte kunnat sitta
här på några timmar och har inte heller kunnat fortsätta
med min engelska uppsats ;(
Idag pratade vi om vilket projektarbete vi ska ha nästa år
och Becca kom på en jäkligt najs (but weird) idé
- Vi ska CYKLA till Danmark :D
Från Örebro-Danmark, det är jäkligt långt
men jag slår vad om att det blir en riktigt härlig upplevelse :)

Jag kom precis ur duschen och ska nu 
lägga mig på spikmattan ett tag och försöka varva ner
så jag somnar tidigt ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!