Sjukling


Sjuk idag igen då :(
Förstår mig inte på mina magkramper överhuvudtaget,
det första jag märker av när jag vaknar är hur det krampar i magen
och så fortsätter det hela dagen,
mår dessutom illa sjukt mycket också och det verkar inte gå över :S
Mina matvanor är helt fucked-up nu också eftersom jag mår illa så mycket,
och bara tanken på mat får mig nästan att vilja spy
men TROTS det så är jag konstant hungrig?!?!
WTF is this?!
Forsätter det länge till så blir det att höra av mig 
till vårdcentralen
Imorgon blir det iallafall skola, har prov så
jag MÅSTE må bättre imorgon..

Ringde vårdcentralen idag ang. min problemhy
och sa att jag ville träffa en läkare som kunde kolla på det,
men dom hade ingen tid fören den 2:a NÄSTA månad :S
Helt sjukt att dom har så långa väntetider
Fast jag har ju levt med det i så många år nu
"så en månad mer eller mindre gör väl inget.."


Nu ska jag ta mig en kopp té och hoppas
att det hjälper mot min hals som också blivit cp
de senaste dagarna. 
Daniel är iallafall frisk från hosta/halsont/förkylning nu
men istället så har jag, morsan & Magnus börjat
hosta & få ont i halsen
Tack för den älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!