Typ.. Key west


Jag kom precis hem från skolan och en liten runda på stan,
nu dricker jag kaffe & glor lite tv :)
Funderar på om jag ska städa ur garderoben idag, 
det är så himla fullt & massa skit att slänga
Jag borde nog egentligen vänta till helgen eftersom det tar sån tid,
får se hur det blir :)

Jag ber om ursäkt för mitt cp inlägg igår,
jag vet inte riktigt om jag delade med mig för mycket,
mer än jag kanske känner att jag hade velat

men jag var tvungen att skriva om det eftersom
jag knappt pratat om det ordentligt.

I skolan tittade vi på en film som hette "Typ.. Key West"
som handlade om droger & en kille som dog av överdos
och återigen försvann mina tankar till Mammas pojke.
Visst, filmen sög hårt,
men jag blir så irriterad på kommentarer om
att hasch/gräs inte skulle vara en inkörsport till tyngre droger,
för det är det - definitivt.
Bara en så "enkel" drog som det kan förstöra ditt liv så jävla mycket
- jag vet själv hur det är!
Kommentarer som "Inte börjar man med heroin efter gräs"
och skämt om drogers påverkan gör mig så jäkla förbannad. 

Drugs sucks!
Titta bara på Mammas pojke,
han gick från hasch/gräs, till tabletter, till att snorta
och nu sitter han med sprutor i armen

Nu ska jag sluta predika, alla gör sina egna val
och jag måste tänka på mig först innan jag tänker på andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!