Kat! :D

Träffade min kära vän Kat i förrgår! 
Tog en fika och pratade bort tre timmar typ, grymt mysigt! :)
Jag får troligtvis träffa henne idag igen ^^
får passa på medan det är lov och hon är i stan!
(påminnelse till mig själv att ta med kameran isf!)

Efter fikan med henne bjöd Daniel på käk och bio, Saw 3D
Helt okej film faktiskt.
Har hört en massa negativ kritik om den men jag tyckte ärligt att den var bra. 
Synd bara att det var så få 3D-effekter :(

Gårdagen bjöd inte på mycket,
hade en körlektion som gick ganska galant och resten av dagen
blev det chill :)

Får se vad resten av dagen bjuder på,
hoppas på att Kat har tid för lilla mig idag (a) ^^

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!