Fötter & simning

Härliga påsklov! Fast egentligen inte ett riktigt lov för min del. En massa plugg väntar denna vecka då jag ska
försöka plugga upp några ämnen som jag har över godkänt i betyg i men som jag vill ha högre betyg i. (Det där lät lite krångligt..)

Iallafall. Jag misstänker att jag stukat/skadat foten på något mystiskt sätt. Misstänker att det skedde igår kväll och idag är smärtan ännu värre. Vettefan vad jag ska ta mig till med foten, men bättre blir det väl så småningom. 

I veckan blir det förhoppningsvis att testa på Body Combat. Har hört en del som sagt att det är skoj så då får man väl testa ett pass :) Syrran vill även gå på vattenaerobics med mig men jag hatar vatten. Hatar verkligen att simma, tack vare inkompetenta lärare i grundskolan. Ena min fot går innåt, skitskumt jag vet, men enligt läkare så skulle det rätta sig när jag blev äldre vilket det inte gjorde. Så i 5:e klass eller när det är som man tar simtest i skolan så klagade läraren på att jag inte höll den foten helt rakt när jag simmar och jag var tvungen att gå på simskola en gång för att "fixa" detta. Trots att jag berättade för läraren om problemet med foten så var jag ändå tvungen att simma en gång till och denna gång med raka fötter. Jag simmade och tvingade verkligen mig själv att hålla foten spikrakt i vatten och jag lyckades. Slapp gå på simskola efter det men sedan dess har jag alltid, omedvetet, hållt min fucked-up fot rakt när jag simmar. Och smärtan efteråt är obeskrivlig. Är nästintill invalid i några dagar efteråt och min avsky för vatten och simning kom därefter.

Oj, nu handlade visst hela inlägget om fötter och simning, vilket inte alls var meningen.
Ointressant, men bättre än ingenting iallafall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!